Even een klein vraagje. Als ik een game heb gespeeld op mijn computer, en ik vergroot of open vensters dan gaat de bovenste balk (Waar de naam en [-] [[ ]] en [x] in staan, Minimaliseren enzo) knipperen en vergroot bijvoorbeeld, maar heel langzaam... Dus hij wordt steeds wat breder en hij knippert constant. Totdat hij helemaal groot is. Ik hoop dat het zo een beetje te begrijpen is :P Anyways, waar kan dit aan liggen? Ik heb Windows XP weer op m'n pc gezet en het gebeurd bij alle thema's (Windows klassiek, windows xp en een custom tema). Ook heb ik de drivers van mijn videokaart geinstalleerd staan (Voor ati radeon 9250)..
Ik heb op google gekeken maar niets kunnen vinden wat hier betrekking op heeft.
B.v.d
[size=8][color=blue]Admin:[/color][color=black] Titel is nu oke...[/color][/size]
04 januari 2008 19:09
masterwillems
het heeft er mee te maken dat windows terug moet naar bureaublad of weer terug naar de game dit ligt ook aan de engine die de game gebruikt hoe gemakklijk het gaat (hoe makkelijker bv de counter strike 1.6 engine hoe minder het gaat kniperen of vaag gaat doen enz)
dit is alleen niet mogelijk om verholpen te worden.
04 januari 2008 19:35
kyentei
Waarom had ik er voorheen dan nooit last van met precies dezelfde hardware en software op mn pc?
04 januari 2008 20:46
masterwillems
heb je mischien software geinstalleerd die iets te maken heeft met het veranderen van dingen in explorer.exe of iets anders? iig een nieuw programma dat altijd draaid.
04 januari 2008 23:08
kyentei
Niet dat ik weet...
04 januari 2008 23:40
jaspervh
probeer eens systeemherstel... want als je dit eerst niet had.
04 januari 2008 23:45
masterwillems
ga het ff na wat je allemaal geinstalleerd hebt dan kunnen we zien naar een programma die mischien problemen levert.
04 januari 2008 23:45
luccey
[quote=99790]
Waarom toch altijd van: 'Probeer is een systeemherstel...', dit is z? standaard geworden hier op TW, evenals: 'Formatje?' Ik vind dat we eerst het probleem moeten zoeken en daarna pas moeten gaan besluiten of een systeemherstel daadwerkelijk noodzakelijk is. ;) (Dit is natuurlijk mijn mening! :O)
En ik ben het wel met MW eens dat je eens moet gaan kijken wat je hebt ge?nstalleerd de laatste tijd.
05 januari 2008 10:46
kyentei
Wat misschien het probleem is, of wat ermee te maken kan hebben, of een oplossing bieden.
Op deze website worden zinnen soms ineens een soort van "dik gedrukt" daarna weer gewoon normaal. Of juist extra dun. Sommige lettertype's zien er ook heel anders uit, zoals schuin gedrukt, ook al is het geen lettertype, is nogal blokkerig. Missschien geeft dat de oplossing wel? Videokaart drivers opnieuw erop zetten?
05 januari 2008 23:09
sjz
Wat je daar beschrijft lijkt wel alsof de videokaart wat probleempjes heeft. :s
Hmm, met de videokaart drivers herinstalleren heb je in elk geval niets te verliezen.
Je weet hoe dat proces in zijn werk zit?
1. download de nieuwste drivers
2. verwijder de drivers volledig
3. herstart pc
4. installeer de gedownloade drivers
5. herstart pc
Klaar!
Ik hoop dat dat voldoende is om je probleem op te lossen Kye.