Ik heb een dualboot proberen installeren met 2000 en XP MCE, maar de MCE hapert tijdens de installatie.
Hij stopt iedere keer in de dos-installatie op een onbepaald punt (soms op 6, 12, 18, 60, 80, ... procent) met de melding dat hij een bestand (en alles dat er dan nog achter komt) niet kan vinden.
Als ik MCE appart installeer, krijg ik na de dos-installatie een BSOD 0x000000F4 met de melding dat er een sessie onverwacht is afgesloten.
Weet iemand een oplossing?
03 maart 2008 15:35
davy16
umm geef hardware profiel eventjes aub
03 maart 2008 15:36
zone
Bestand onleesbaar ?
03 maart 2008 15:40
easyboarder
Het wijst volgens mij op een schijf fout o.i.d. Kijk alle kabels ff goed na en zorg dat de cd schoon is en de cd drive's lens ook. probeer je ook het ontbrekende bestand te vinden op de cd? probeer dat allemaal eens.
03 maart 2008 15:41
lorre851
CD is schoon, lens ook.
Ik heb hem de dag daarvoor nog gebruikt om een andere pc te repareren. (volledige herinstallatie) Die is niet vastgelopen.
@zone: zonder dat 2000 er al op staat rond hij de installatie in DOS volledig af en kan hij elk bestand kopi?ren. Als 2000 er nog op stond niet. Dus hij kan niet onleesbaar zijn.
Memtest vindt niets... op BSoD guide is niets voor mij te vinden...
EDIT: ik kan wel installeren in virtualbox en VPC
05 maart 2008 17:06
louwrens
hoelang heb je getest?
05 maart 2008 18:38
keitaro
[quote=105253]
Memtest moet je wel kleine 8 uur laten draaien voordat je zeker kan zijn of die iets vind ja of nee.
05 maart 2008 18:59
lorre851
Oei. Heb wel met memtest in Windows gecontroleerd, niet met de het apparte programma. Zal het ook daar nog eens mee doen, maar ik denk dat er een kleine kans is dat het daar aan ligt, want ik kan hem ook niet installeren in VPC. Ik heb het geprobeerd op nog 3 pc's, maar die krijgen hetzelfde...
De CD is origineel van een ISO, maar van de ISO kan ik ook niet starten in VPC, ik krijg hetzelfde BSOD.