Ik heb een windows xp laptop. Maar ik zou graag de stijl van windows vista hebben en ik heb gehoord dat je met Vista Transformation Pack 8.0 dit kan. Nu is mijn vraag wie heeft dit geinstalleerd en is dit ook zou goed dat ze beweren of is het af te raden.
mvg, pciweb
[mod][color=blue]Topic verplaatst van Welkom naar Windows XP.[/color][/mod]
01 juni 2008 08:09
badrelbachir
beste, Pciweb
ik raad je dat af, ik had het zelf gedaan die transformation pack maakt je pc alleen slomer en maakt hem elke dag wat slomer en ik heb zelf een ram-geheugen van 2048 mb en een prosecor 3.07 ghz.
ik had die pack verwijdert maar toen bleek het het zelfde te zijn windows geluids schema was op windows vista ingesteld en je kon hem niet terug zetten naar windows default. Daarna had ik me pc opnieuw ge?nstaleerd en is alles goed gekomen maar ik raadt je het echt af hoe mooi dat skin ook is doe het niet
[size=8][color=blue]Admin:[/color][color=black] ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands) a.u.b.! Dus ook met interpunctie's! (punten, komma's e.d.)[/color][/size][color=black][size=8] zie regels[/size][/color]
01 juni 2008 08:19
pciweb
Beste, Badrelbachir.
Dank u voor zou snel te reageren maar dan ga ik het niet doen. Want met mij computer mag er niks gebeuren want heb hem zeker nodig voor mijn website. Maar toch bedankt.
Mvg, pciweb
01 juni 2008 08:23
stinger
Hallo Pciweb,
Ik gebruik al enige tijd transformationpack 7.0 en heb ik het geheel geen problemen.
Heb het zojuist op een ander comp weer opgezet.
01 juni 2008 08:27
pciweb
hallo stinger,
en hoe is het op die ander computer
01 juni 2008 08:48
kyentei
[quote=113255]
Onzin, serieus. Misschien heb jij de beta van versie 1 gebruikt en was het niet goed te verwijderen, maar versie 8 is zeker wel veilig en fatsoenlijk te verwijderen. Wat jij zegt over performance klopt ook voor geen moer, want je kan zelf instellen w?t je in en wat je uitgeschakeld wilt hebben. (zoals transparante taskbar.. en ja, natuurlijk gaat er dan wat van je performance af!)
Ja Pciweb, als jij graag jouw windows XP op een windows Vista editie wilt laten lijken, raad ik je zeker aan Vista Transformation Pack te downloaden.
01 juni 2008 10:21
sam
beste Pciweb,
Ook ik heb Vista Transformation Pack gebruikt (enkele maanden geleden) en had daar geen problemen mee. Ik heb deze zelf gedraaid op een xp computter met 256mb RAM en een P4 2,..ghz . echter was dit de 7.0 versie , over de 8.0 heb ik geen ervaring, Ik vermoed echter dat de 8.0 ook soepel zal lopen.
mvg, sam
01 juni 2008 12:23
denschwartenruiter
Het is misschien de moeite waard om 's even op crystalxp te kijken. Daar kun je vista pack II downloaden. Die vertraags 100% niks en je kunt er nog veel meer leuke dingen vinden.