Oke, ik start de pc opnieuw op met de originele xp cd erin. Druk op del voor setup, maar krijg dan een menu waar ik niets van snap. Hoe kan ik xp opnieuw installeren via dat menu.
Dank alvast..
14 juni 2008 16:45
kyentei
stop de cd erin, wacht tot er komt te staan "Klik op een toets als u vanaf een cd wilt opstarten..."
Als dat niet tevoorschijn komt, druk je tijdens het booten op 1 van je F knoppen (verschilt per PC, ik ram ze gewoon allemaal in...:$) en dan ga je naar boot. Dan zorg je dat de CD de eerste boot priority heeft. En daarna restart je en krijg je w?l te zien of je het van een cd wilt opstarten ;)
14 juni 2008 16:53
stephan90
Zoals Kyentei het verteld klopt het maar ik moet het toch nog even op een rijtje zetten :P
Start je pc op met de CD in de drive, wacht tot hij zegt: "Druk op een toets om vanaf de CD op te starten" oid.
Als hij dit niet zegt dan druk je bij het opstarten op Delete of F2,
Zet dan als First Boot Device CD-ROM, en dan op een knop drukken als hij opstart en hij erom vraagt.
14 juni 2008 17:05
lorre851
Mss is het handig als er wat foto's bijstaan. Ik ben dit tegengekomen op google:
Als je al een besturingssysteem erop heb staan.Dan start je gewoon op met dat besturingssysteem.Dan ga je naar Deze computer.Kies jou xp cd.Verken je cd en druk op setup.En dan ben je net zo ver als booten vie de cd.
15 juni 2008 22:09
kyentei
[quote=114773]
Via die optie kun je je C:/ niet eerst formatteren ;)
15 juni 2008 22:32
pciweb
voor u schijf de formatteren moet je opnieuw opstarten en via de cd opstarten
[url]http://www.pciweb.eu/Cursus%20besturingssysteem%2001.pdf[/url] uitleg hoe je het moet installeren