[offtopic]En waarom lukt het niet met VirtualPC, normaal zou dit moeten werken mits je werkgeheugen dit toelaat. SunVirtualbox is gratis en werkt zeer goed om een vitueel systeem mee te maken.[/offtopic]
20 juni 2008 09:07
vincent
Je moet op F8 drukken als ie opstart, een paar keer drukken, dan komt er wel te staan: Wilt u de computer vanaf de cd opstarten...
Ik hoop dat het lukt
20 juni 2008 17:02
wouter
Ik ben al heel van stappen verder, o.a door jullie hulp. Maar nu ;)
Ik ben nu bij partitie kiezen, maar kan ik de oude gewoon verwijderen of moet ik die 2e kiezen met het minste geheugen. Ik denk gewoon verwijderen, en daarna de nieuwe xp op toch?
20 juni 2008 19:10
kaboomski
Inderdaad alles verwijderen en voor een schone installatie gaan ;)
20 juni 2008 19:11
wouter
Dus de 1e en ook de 2e partitie?
Btw, denk dat ik eventjes een back up moet maken of usb stickje pak om belangrijke dingen op te zetten.
Maar nu denk ik ineens ook aan iets, ik heb helemaal geen cd's van bijvoorbeeld Nvidia enz, nu ben ik helemaal niet bekend met computers, maar kan het ook zijn dat het al in de pc kast zit?? #redface
20 juni 2008 19:14
kaboomski
De drivers kun je downloaden via internet. Bedoel je dat?
20 juni 2008 19:19
wouter
Bijvoorbeeld Nvidia van je beeldscherm enz, en waarschijnlijk nog wel wat meer dingen..
20 juni 2008 19:19
kaboomski
Inderdaad meer dingen, denk aan drivers voor je geluidskaart, randapparatuur (printers, scanners enz.). Die dingen moet je dan even opzoeken. Tegenwoordig kun je bijna alle drivers downloaden via internet :).
20 juni 2008 19:23
wouter
Weet jij misschien ook waar je op mijn pc die drivers kunt vinden zodat ik ze na de installatie weer kan downen van internet..