als ik een document van 2 blaadjes print dan zet de printer dit op 1 blaadje!
iemand ideen?
29 juli 2008 09:07
keitaro
Meer informatie aub.
Anders topic lock.
29 juli 2008 09:17
arjan_sa
je moet na het printen de documenten omdraaien -.-'
29 juli 2008 09:18
thombeer
Ik ben op mijn stage! en als ik gewoon 1 a4 document vol met tekst uitprint dan gaat dat goed. maar zodra het 2 a4 blaadjes worden blijft de printer het op 1 a4 printen!
hij zet de teksten dus gewoon door elkaar heen!
29 juli 2008 09:19
arjan_sa
Wat goed dat je op je stage bent?-.-'
Dan zet je 'm op dubbelzijdig, druk je op ok of toepassen. Dan druk je op printen en wacht je op instructies op het scherm, krijg je geen instructies dan heeft de printer een dubbele cartridge en is het waarschijnlijk een groot apparaat.
29 juli 2008 09:23
thombeer
het is een hp laserjet 1300, daar zit 100% geen dubbele cartridge in! ding is heel klein.
maar het is toch raar dat ie niet gewoon op 2 blaadjes print maar alles op 1 blaadje zet. heb ook al bij instellingen zitten zoeken maar kon niet zo snel wat vinden!
29 juli 2008 09:26
keitaro
Beter zoeken dan.
Check je instellingen van je Printer driver. Check de instellingen van de printer zelf.
Zal wel ergens een vinkje niet goed staan.
En anders vraag je je stage begeleidertje. Die zal wel vaker met dat ding geprint hebben....
29 juli 2008 09:27
masterwillems
[quote]En anders vraag je je stage begeleidertje. Die zal wel vaker met dat ding geprint hebben....[/quote]
Ik denk eerder juist dat dit een opdrachtje is van de stage begeleider.:P
Het klinkt als iets wat ik ook zou moeten doen als opdracht als ik op stage was.:P
29 juli 2008 10:04
thombeer
haha nee het is geen opdracht! maar het rare is als ik een testpagina laat afdrukken doet ie wel gewoon 2 pagina's uitprinten!
maar ik kan me ook niet voorstellen dat er een optie bestaat die zegt print alles op 1 pagina?!
heb trouwens ook al alle drivers en software verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar blijf het zelfde effect houden
29 juli 2008 10:11
erwin_w
Je kan even kijken bij de printer-instellingen vanuit het programma wat je gebruikt, kan nl. zijn dat er een vinkje staat dat alles op ??n pagina afgedrukt moet worden.
Mocht dat vinkje er staan gewoon uitvinken, vaak zijn dergelijk 'problemen' te herstellen bij printer-instellingen.