Dus zou als je ziet heb ik ingesteld, als ik mijn scherm dicht doet dat hij op stand-by gaat. Maar dit werkt niet ik doe mijn scherm dicht en hij blijft gewoon aan staan.
Wat moet ik eventueel nog instellen voor toch in stand-by te gaan als ik mijn scherm dicht doet.
11 november 2008 21:56
kaboomski
Heb je je computer opnieuw opgestart om de wijzigingen "op te slaan"? Hoeft normaal gesproken niet. Is het schakelaartje niet kapot?
12 november 2008 08:11
gjvd
Heeft het hier misschien mee te maken, zie onderstaande afbeelding?
Dat als je 'Systeem op stand-by:' bij accustroom op Nooit hebt staan, deze regel de andere overruled?
Dat mag niet overrulen. Ik heb het ook zo ingesteld staan maar bij mij gaat hij wel gewoon uit.
Misschien is jouw contactpuntje waar aan hij merkt dat hij dichtgeklapt word niet goed meer. Bij acers is het gewoon een klein uitstekseltje onderaan het scherm wat in een knopje drukt, heb jij ook zoiets bij je packard bell?? Dat er wat stof of iets anders tussen zit?
12 november 2008 13:04
pciweb
euh, waar zit dat soms. ik heb momenteel wel mijn battery er uit genomen omdat hij op netstroom is maar met battery is het ook dus.
zal nog eens proberen met mijn battery
12 november 2008 13:07
bj farmore
Waar die energiebeheer schema is? onder configuratiescherm -> energiebeheer. En waar ik het over had weet ik niet of jij dat ook hebt.
12 november 2008 13:27
pciweb
maar ik heb energiebeheer, maar wat moet ik dan juist aanpassen. want ik snap u niet zou goed
12 november 2008 13:29
easyboarder
Het kan inderdaad je contact puntje zijn. Waar die zit? Dat is bij elke laptop anders. Sommige Toshiba's hebben volgens mij een knopje wat ingedrukt wordt bij het dichtklappen.. bij anderen zit deze sensor weer ingebouwd.. moeilijk te zeggen.
12 november 2008 13:37
pciweb
boven mijn aan-knop staat wel zou een staafje is dat dit soms.
maar als je op de print screen (inleinding tekst kijk) zie je onder te cirkel dat je ook kan instellen voor de knop. daar stond dat ingesteld vraag om actie. maar nu heb ik dit in stand-by gezet en werkt ook niet.