mijn toetsenbord doet het niet meer goed na installeen van xplite3.06f van pliek weet iemand hoe ik dit op los dit krijg ik als ik xplite intype
x*35te type nu via on-screen keybord
b.v.d nel
14 november 2008 20:14
erwin_w
Beste Nel,
Ten eerst namens de Staff heet ik je hartelijk welkom op TweakWindows.
Lees voor het gemak ook even de regels en help door en vul even je hardware-profiel in (mocht je dat nog niet gedaan hebben).
Heb je vragen o.i.d. neem dan gerust eens contact op met ??n van de Admins of Mods.
Dan nog dit, zou je even een interpunctie willen gebruiken voor je zinsopbouw, als we dit lezen zijn we buiten adem.
Verwijder eens je toetsenbord of de software die hiermee samenhangt, start de pc opnieuw op en laat Windows het toetsenbord opnieuw installeren.
14 november 2008 20:59
nel46nl
sorry ik heb een laptop en ik zal alles invullen maar wil mijn toetsenbord eerst even goed werkend krijgen want het is nu geen doen zo en het spijt mij van de woordspelling heb mezelf geleerd om te schrijven geen school gehad
14 november 2008 21:30
erwin_w
Ik bedoel met verwijderen door deze uit de software te verwijderen of uit je hardware-profiel, uit je laptop slopen vind ik weer zo drastisch.
Even over je spelling, gebruik anders even een tekstverwerker, voordat je een bericht plaatst kan je deze eerst even laten checken op je spelling, er zijn gratis versies van dergelijke programma's te krijgen.
14 november 2008 21:35
nel46nl
ik had hem al een paar keer verwijderd maar hij zet dezelfde terug en het probleem blijft
14 november 2008 21:39
erwin_w
Zet je numlock eens uit, die andere tekens krijg je vaak als je de numlock aan hebt staan.
Sommige toetsen hebben een dubbelfunctie op een laptop, vooral diegene die geen eigen nummer-keypad hebben.
Die tekens staan ook vermeld op de toesten van p-l-i.
Weet voor 99% zeker dat het daar aan ligt.
14 november 2008 21:42
nel46nl
oke stond niet aan dus had ik ook al aan gedacht sorry voor het ongemak
14 november 2008 21:49
erwin_w
Is hiermee je probleem opgelost en is het duidelijk zo?
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, wij zijn hier om elkaar te helpen en soms kan het wel eens gebeuren dat je het net even niet ziet terwijl de oplossing zo simpel is. Kan iedereen gebeuren en we blijven mensen (gelukkig)
14 november 2008 21:52
nel46nl
oke dank je maar het is nog niet opgelost blijft hetzelfde
14 november 2008 21:55
erwin_w
ik heb net even gechecked op mijn andere laptop en die tekens die je vermeld zijn echt de dubbelfunctie-tekens die je krijgt als je de numlock uitschakelt.
Is er geen software aanwezig die toevallig je numlock ook inschakelt?