Ik ben opzoek naar een Vista glass thema. Ik heb al gezocht op google en op deviantart.com maar ik kreeg alleen maar troep waar ik niks aan had en thema's waar ik een programmatje voor moest hebben. Nu wil ik gewoon een mooi vista glass thema hebben zonder allemaal zooi erbij.
Alvast, Bedankt
28 december 2008 14:06
erwin_w
Je kan alleen maar een Glazz-thema doorvoeren als je UXTHEME.DLL bestand is gepatched, daarvoor zijn verschillende methodes voor.
Diegene die ik gebruik zijn:
- [s]VistaGlazz; hiermee wordt je bestand gepatched en heb je meteen transparante vensters. Download[/s]
- TuneUp Utlilities 2008/2009 (betaald-versies), kan je ook je thema's mee wijzigen waaronder volgens mij ook een transparant theme.
Heb je ook gezocht in het engels via Google, krijg je veel meer te zien dan alleen in het nederlands.
28 december 2008 14:17
ikkus
Bij zijn hardware profiel staat dat hij XP heeft.
Het doorzichtige uit Vista kan je niet zonder een extra programma in XP krijgen.
Je kan wel de uxtheme patcher voor XP gebruiken, maar dan krijg je geen doorzichtige vensters.
WindowBlinds (van Stardock) is een voorbeeld van een (betaald) programma die dit kan.
28 december 2008 14:24
stimo
Ik heb Tuneup srry dat wou ik er nog bij zeggen ;)
@Erwin
Dat had ik al gedaan (In het engels)
28 december 2008 14:51
erwin_w
Daarmee kan je dus thema's mee downloaden van TuneUp en misschien dat daar een Glass-effect bij zit.
Kijk even in TU bij Windows aanpassen, daar kan je dit wijzigen.
28 december 2008 14:53
nickk
[quote=125317]Andere thema's kunnen ook, TuneUp kan meerdere thema's doen niet allen uit hun store.
28 december 2008 15:00
stimo
Dat zijn windows themas. En ik wil Vista glass thema ik ken dit namelijk al ;) Iemand nog iets ?