Storing op tweakwindows
Topic gesloten
januari 2009
-
timentingeeu.. nee zelfs al is het een jpeg bestand doet ie het niet05 januari 2009 17:08
-
erwin_wIk ondervind de laatste tijden ook regelmatig foutmeldingen, de laatste is dat als ik iets wil verwijderen mn. een bestand uit een deze tutorial dan kan ik geen vinkje zetten (in IE,FF en Chrome) om daarna te verwijderen maar begint deze meteen het bestand te downloaden.
Ook het uploaden van een bestand/plaatje had ik een tijdje geleden moeite mee.05 januari 2009 17:35 -
timentinghmm als het aan de server ligt mag het wel even naar gekeken worden. het komt nu wel heel vaak voor. :S05 januari 2009 18:00
-
erwin_w[color=blue]Wie oh wie haalt het telkens in zijn hoofd om ratings uit te delen (1 of 5 sterren) wat totaal niet overeenkomt met de inhoud van het bericht?
Wees dan ook zo'n kerel/vrouw om het gewoon toe te geven en maak geen misbruik van het systeem. Op deze manier krijgen leden een verkeerde waardering van de berichten die ze plaatsen.
Ik mag aannemen dat de leden het toch wel door hebben dat iemand hier de boel een beetje aan het verzieken is en dat dus consequenties heeft op ieder zijn status?
Kijk alleen eens even naar de berichten hierboven, bijna nergens een rating gegeven behalve de laatste en wel met5 sterren(nu weer aangepast door iemand), klopt toch niet helemaal h? mensen (geen negatieve berichtgeving op het bericht van Timenting) maar dit valt echt op.[/color]05 januari 2009 18:33 -
raxHet probleem met het laadbalkje wat niet weg gaat ligt aan de webhost.
Op de achtergrond wordt de inhoud van de pagina opgehaald en ondertussen wordt dat laadbalkje weergeven. Maar de laatste tijd zijn er wat problemen met de server waardoor de pagina soms niet bereikbaar is en dat laadbalkje gewoon blijft staan (het krijgt geen antwoord van de server.)
Wat betreft het aanklikken van de checkboxen en radiobuttens: Dit zal een scripting probleem zijn waarvan ik ook echt niet weet hoe dat erin is gekomen aangezien ik niks gewijzigd heb de laatste tijd.
Hier zal ik zelf toch even naar kijken05 januari 2009 20:55 -
timenting[quote=125952]
oke even next:
Met al mijn goeie geluk dacht ik, ach laat ik die jongens van tweakwindows eens steunen met 10 euro. blijkt dat kan helemaal niet meer omdat ik dan weer het laad balkje krijg. :S
wist niet of het al bekend was bij jullie anders bij deze, dit is namelijk voor jullie wel weg jammer15 januari 2009 13:34 -
rax[quote=126520]
Dit is inmiddels gefixed, de pagina ervan linkte naar een oude url die niet meer bestond, daardoor werkte het niet.
[size=14]Mocht er iemand een tijd terug ook een upgrade uitgevoerd hebben terwijl dit mislukt is (maar wel betaald) stuur mij dan even een PM.[/size]15 januari 2009 13:52 -
bramjaspersIk heb nog steeds het probleem met de Klok enz, hier op TW.
Ik maak gebruik van FireFox 3.0.
EDIT: Met IE7 kan ik wel de klok stijl wijzigen.15 januari 2009 14:48 -
timenting[quote=126523]
klopt, maar heb je hier ook last van dan ?
ik moet zegen dat het al leuk is dat er gatges op TW staan.
Klok kijken kan k ook wel op me eigen klok ( taakbalk, sidebar )15 januari 2009 15:02 -
easyboarderIk heb net naar een zelf geposte tweak gezocht, in de categorie 'Tweaks'. TW kon niks vinden. Later kijk ik in mn profiel bij zel;f ge-uploade dingen, en daar stond het. In de categorie Tweaks.. hoe kan dit?16 januari 2009 10:25