Storing op tweakwindows
Topic gesloten
januari 2009
-
blacksorcerer[mod][color=blue]Dit is geen Algemene -dit is misschien een probleem of fout- topic. In dit topic worden problemen met de meldingen 'De pagina wordt geladen, even geduld' en 'Storing' behandeld. Voor andere onderwerpen, zie overige topics, maak een nieuw topic of stuur een bericht naar een admin.[/color][/mod]16 januari 2009 11:46
-
rowantjuhDeze website heeft een super lage up-time, want hij is elke dag wel even offline, erg jammer, want de site is op zich wel mooi gemaakt. Misschien een beter host zoeken?16 januari 2009 16:48
-
jensen[quote=125893]
dit heb ik ook af en toe16 januari 2009 18:01 -
masterwillems[quote=126568]
Vind het wel vreemd dat hij "elke dag wel een keer offline is" terwijl ik er sinds het einde van de zomervakantie nog maar nauwelijks last van heb.16 januari 2009 18:25 -
bramjaspersIk heb er ook geen last van, kijk toch vaak op TweakWindows.16 januari 2009 18:39
-
louwrens[quote=126571]
tis op bepaalde tijden zo ;) waar wel weer verschillend :P
kreeg die laden pop up gister weer, maar die was wel weer snel vertrokken. Voor de rest ligt TW er elke maand wel een paar x uit voor een paar min, Timeout en/of bestaat niet @ FF... Deze host is best bagger eigenlijk, die vorige was beter... (Webxtra meende ik)16 januari 2009 20:08 -
rowantjuh[quote=126571]Ja, dat pop up gedoe krijg ik de laatste tijd regelmatig, maar dat ik de site niet kan bezoeken heb ik super vaak, weet niet of het aan mijn verbinding ligt?16 januari 2009 22:59
-
masterwillems[quote=126584]
Hier echt nergens last van, heb je wel je flash, macromedia, java, en silverlight volledig up to date?16 januari 2009 23:13 -
blacksorcererIk ben toch enigzins verbaasd over de reacties van mensen die daar zoveel last van hebben.
Als admin ben er zowat iedere dag de laatste weken, en ik heb nooit last van een van die meldingen (laadbalk of storing).
Een tijd terug, aan het begin van de nieuwe host, waren er wel wat kleine problemen, waardoor de site helaas 2x een aantal uren heeft platgelegen. Maar toen zijn er meteen ook wat dingen gewijzigd op de server om de uptime te waarborgen en tot nu toe dacht ik dat het juist zeer goed ging daarmee.
De andere crew-members hebben er ook geen last van bij mijn weten, want dan zouden we er natuurlijk meteen iets aan doen.
Hopelijk weten de melders van de problemen wel zeker dat het aan TW ligt (en niet hun netwerk/provider/browserplug-ins) en dat ze niet ook op andere sites dergelijke problemen hebben?
Uploaden doe ik weinig, na het modereren en andere 'taken' blijft daar helaas weinig tijd voor over...
Dus dat daar problemen zouden zijn, zou dan misschien meer getest kunnen worden. Maar ook daar moeten de uploaders wel ook opletten dat ze bestandgrootten binnen de limieten houden en de verbinding niet (tijdelijk) verbroken te worden.
Met inloggen en de gadgets constateer ik geen problemen.
Dit alles op Windows Business SP1 32-bit en Windows XP Pro SP3 32-bit, werkend met IE7 en af en toe FF3 en Chrome.
Natuurlijk nemen we deze meldingen zeer serieus, want een foutje op de website is vervelend, maar wordt dan ook snel opgelost (mods/admins melden dit meteen door aan Rax, en vaak is het dan binnen minuten opgelost). Problemen met de server zouden daarentegen een stuk vervelender zijn, immers kan je dan (tijdelijk) helemaal niet op de site en dat is natuurlijk niet acceptabel.
We zullen dus eens gaan kijken naar serverstatistieken (of die stroken met de meldingen die we hier horen) en kijken of er wat aan gedaan kan worden.17 januari 2009 00:09 -
mzq9300Ik heb dat laadbalkje ook best wel vaak dan klik ik op annuleren en dan klik ik nog een keer op het linke die ik wil zien. Dan doet ie 't wel meteen. Ik heb dit probleem onder FF(3.05) en IE7/8(Beta2).
De nieuwste versies van java(6.11), flash(10), flash activex(10), silverlight(2) heb ik geinstalleerd op beide browsers maar dit verhelpt het probleem niet.
Ik heb nog vaker dat een linkje gewoon helemaal niks doet.
Dan klik je bijv. op Voorbeeld en dan gebeurd er niks de browser gaat dan ook helemaal niks laden. Zelfs heb ik af en toe in het forum dat je een bericht wilt verzenden maar dan gebeurt er ook niks.
Het ''storingsscherm'' in de OP heb ik nog maar een keer gehad.
Wat ik wel vaker heb is dat de pagina helemaal niet kan worden gevonden.17 januari 2009 09:59