De laatste tijd krijg ik veel BSOD's, ik ben gewoon aan het internetten en ineens word het beeld een halve seconde blauw, en de PC start opnieuw op.
Dan komt dit ervoor:
[img]http://i285.photobucket.com/albums/ll47/Mitashii/windowsprobleem.png[/img]
02 januari 2009 13:22
nickk
Weet je ook toevallig de code die hij aangeeft bij de bsod? Kijk anders even in het logboek.
02 januari 2009 13:29
lolleflikker
Zou het misschien kunnen zijn dat jij een illigale versie hebt van Windows XP?
02 januari 2009 13:29
mitashi
Wesleysneijder, waar vind ik dat logboek, want in een halve seconde kan ik de code natuurlijk niet zien:)
02 januari 2009 13:30
nickk
Start - uitvoeren - eventvwr - kijken bij toepassingen of systeem naar application error's om dat tijdstip dat de pc uitviel
02 januari 2009 13:31
mitashi
Daar kan ik niks in vinden. alleen dat Database gestart is ofzo, maar dat staat er heel vaak.
02 januari 2009 13:34
lolleflikker
Kan je ook even een antwoord geven op mijn vraag?
Deze fout treed namelijk veel op bij illigale versies van WinXP.
02 januari 2009 13:38
mitashi
Ik heb deze XP door iemand laten installeren, geen idee of die illegaal is, waar kun je dat zien?
02 januari 2009 13:40
lolleflikker
Volgens mij kan je dit niet zien. Maar aangezien iemand deze voor jouw geinstalleerd heeft kan dat mogelijk zijn dat jij een illigale versie hebt. Kijk eens of er ergens aan je pc aan de buitenkant van de kast ergens een stiker hangt met daarop Windows XP en een product key.
02 januari 2009 13:42
blacksorcerer
Mitashi, bekijk deze link even, zodat je hetr automatisch herstarten uit kan zetten en er staat ook nog een link waar je meer vind over het logboek. Wellicht kijk je in het verkeerde logboek?
[quote=125661] Heb je daar enig bewijs/link voor om te kunnen zeggen dat deze fout (heb je het dan over de 10000d1 code ofzo?) veroorzaakt wordt door een illegaal besturingssysteem wordt veroorzaakt?