kan geen ratings meer geven
Topic gesloten
februari 2009
-
jensenhallo allemaal,
ik kan sinds kort geen rating meer geven op topics, ik vind dit wel jammer. maar ligt het nu aan mijn pc of heeft iedereen dat?03 februari 2009 20:53 -
nickkKan dit niet per PM naar een Mod/Admin. Dan kunnen hun overleggen als meerdere het probleem hebben en zo een topic openen. Nutteloos topic, weer verspilde ruimte.03 februari 2009 20:56
-
erwin_wKlopt helemaal, het geven van ratings is aangepast en de reden daarvoor lijkt mij niet moeilijk in te schatten.
De laatste tijden is er gigantisch met de pet naar gegooid door sommige leden en helaas......daar lijden de goede weer onder.
Er zal eerdaags wel een volledige uitleg komen hierover maar het heeft te maken met je 'rank' balkje en de kwaliteit van berichten e.d.
Dus kan je niet raten........je weet het antwoord.03 februari 2009 21:06 -
blacksorcererEven mezelf quoten (a)
[quote]Rax heeft inmiddels al een aanpassing gemaakt in het kunnen geven van ratings. Binnen een aantal dagen verwachten we dat e.e.a. dan een stuk correcter werkt en er een stuk irritatie van zowel leden als stafleden grotendeels voorbij is.[/quote]
Info erover zal binnenkort (vanavond wellicht al) ook nog in Help > Profiel > Rating verschijnen.
Maar het komt er op neer dat personen met een negatieve rating (in je profiel kun je dan een gedeelte grijs balkje zien) niet zullen kunnen raten, en eventueel aangevuld dat leden met nog maar slechts een klein deel van het balkje vol dat ook niet zullen kunnen.
In de toekomst komt er een anderm, veel uitgebreider systeem, maar daar kan ik nog weinig over zeggen.03 februari 2009 21:12 -
jensenZou het niet gemakkelijker zijn van de slechte op te speren en die te blokkeeren voor ratings?03 februari 2009 21:50
-
masterwillems[quote=128082]
Dat hebben we nu dus ook gedaan, de mensen met een grijs balkje kunnen niet raten totdat ze over een bepaald punt zijn.03 februari 2009 21:56 -
blacksorcererDat is iets ingewikkelder om direct te implementeren, en helaas is daar momenteel weinig tijd voor. Rax (de eigenaar) doet nu nog al het programmeerwerk alleen, binnen enkele weken komt daar waarschijnlijk nog een programmeur bij.
Maar in de toekomst wordt dat sowieso wel mogelijk gemaakt, aangezien de staf dat zeker wenselijk acht, tot die tijd gebruiken we dit systeem. Dit zal vast al veel verschil gaan uitmaken.
Als er nu mensen zijn die niet kunnen raten, dan kunnen ze dat enkel oplossen door goede topics/berichten en uploads te plaatsen. Op deze manier kan iedereen die positief zijn steentje bijdraagt aan de community ook zijn stem uitbrengen op de inbrengsten van anderen. Zij weten, volgens het grootste deel van de community, immers al wat voldoende/goede topics/berichten/uploads inhouden
03 februari 2009 21:57 -
erwin_wEn dat punt kan je bereiken door gewoon serieus te reageren op vragen en fatsoenlijke berichten achter te laten, daar wordt nu eenmaal het meest op gerated.
Dus of je kan raten is dus geheel afhankelijk van hoe jij je berichten maakt en hoe jij je opstelt hier.
Hoe beter o.a. je berichten des te beter worden ze gerated en kan je misschien t.z.t. wel zelf weer ratings uitbrengen.03 februari 2009 21:59 -
jensenIk noem het toch maar schooltje spelen hoor03 februari 2009 22:50
-
erwin_wJe mag het zo noemen (ben je geheel vrij in) maar je zal het toch met ons eens zijn dat zoals het de laatste tijden ging niet echt serieus te noemen was en helaas heeft dat de crew er toe moeten doen beslissen om dit op deze manier te moeten laten doorvoeren.
Ook andere leden begonnen zich hieraan te irriteren en dan moeten er dingen aangepast worden waaronder bovenstaande.
Wij hadden het graag ook anders gezien maar het heeft niet zo mogen zijn.03 februari 2009 23:01