[Lock] Timeslot
Topic gesloten
februari 2009
-
marcovkesterenHallo,
ik heb echt een stupid probleem,
me vader heeft op me laptop een TimeSlot gezet.
Hij voert een tijd in die ik elke dag mag computeren en dan als die tijd van mij voorbij is dan gaat ie uitloggen.
Nou heb ik geprobeerd om in software(config scherm) het te deleten, geen rechten, in msconfig lukte het gisteren, maar me vader kwam erachter, in taakbeheer kan ik ook niet komen, en in eigenschappenn van Deze computer ook niet, ik mag dus maar 1-uur computeren per dag (int weekend anderhalf uur), das toch veels te weinig voor een 14-jarige?:P
Maar wie weet hoe ik het anders kan deleten?
Unlocker en Uninstaller probeerde ik ,maar verdween weer omdat het volgens TimeSlot een poging was om dat k** progje te deleten.\
wie kan me helpen?
heb al op google gezocht maar niks kwam als hulp
marco04 februari 2009 20:21 -
nickkVolgens mij is het je eigen schuld dat je dat het opgelegt gekregen. Heeft hij het gedaan via het Command Prompt, weet je dat toevallig?04 februari 2009 20:30
-
marcovkesterenNee hoor me ouders vonden gewoon dat ik elke dag telang (wat ze te lang noemen!) achter de pc zit.
Hoe bedoel je via CMD?
Hij heeft niet dat uit-inschakelen via CMD gedaan. Dat niet, echt een specifiek programmaatje ervoor.04 februari 2009 20:34 -
bramjaspersOfftopic: Mijn ouders vinden ook dat ik te lang aan de PC zit, maar ik ga gewoon vrolijk door, ze weten toch niet hoe ze zo'n TimeSlot erop moeten zetten.
PS: 1 Ster lekker aardig04 februari 2009 20:36 -
nickkVia (cmd) Command Prompt kan je per user per dag bepaalde tijden aangeven wanneer de user vrij is om zijn accout te openen. Na die tijd wordt de user weer afgemeldt. Weet je toevallig hoe het programma heet? Timeslot?04 februari 2009 20:36
-
zoneEn hoe mag dat programma dan wel heten ?
EDIT: same-time-post
04 februari 2009 20:38 -
marcovkesterenNee, hij heeft het echt niet via CMD gedaan, zoals ik al zei heet het programma TimeSlot van stichting MijnKindOnline04 februari 2009 20:38
-
nickkMIsschien kan je proberen om een nieuwe user aan te maken, als je nog wat beheerdersrechten hebt, want waarschijnlijk heeft hij het op het Admin account gedaan met Admin rechten en beveiligd met een wachtwoord.04 februari 2009 20:39
-
unknownme pa flikte dit eerder ook.
wil je het echt goed voor elkaar hebben?
doe er dan gewoon een extra windows op. dualbootje
de partitie van je eigen windows kan je gewoon onzichtbaar maken, en als je het bootmenu instelt op 1sec dan boot hij alleen jou windows als je op een knop drukt.04 februari 2009 20:46 -
marcovkesteren[quote=128187]
Dat helpt niet, het is echt een opstart programma dat bij ELK account opstart, al maak je er 100, ze blijven opstarten....
Om die dualboot te doen vin ik overdreven, ik wil het echt omzeilen.04 februari 2009 20:50