[Lock] Timeslot
Topic gesloten
februari 2009
-
vixstaals je Vista hebt, moet je belangrijke programma's openen, als je pc uitlogt wordt dit geblokkeerd en er word gevraagd, of je wil afsluiten of annuleren, annuleren natuurlijk.
Ik heb geen tijdslot dus ik kan het niet weten, maar dit zou kunnen helpen!04 februari 2009 20:55 -
marcovkesterenROFL ik heb toch geen Vista? Ik zet hem toch in XP?!04 februari 2009 21:02
-
nickkMaar je kan ook geen programma's installeren? (gezien dat msconfig en regedit het niet meer doet)
Zo ja wel, TuneUp installeren -> StartUp Manager en Timeslot uitvinken04 februari 2009 21:02 -
blacksorcerer[quote]ik mag dus maar 1-uur computeren per dag (int weekend anderhalf uur), das toch veels te weinig voor een 14-jarige?[/quote] [offtopic]Nee hoor, is prima zat. Ik kan wel een uitgebreid betoog houden waarom ik dat vind, maar aangezien de 14 jarigen het op voorhand, ondanks dat betoog, natuurlijk niet mee eens zullen zijn, doe ik dat maar niet.[/offtopic]
Zo'n dual boot is helemaal niet zo'n gek idee, en dan de tijd dat het zichtbaar is op 0 of 1 zetten, zodat het hopelijk niet zichtbaar is, maar wel werkt als je een toets constant indrukt tijdens opstarten. Of misschien zelfs een aparte bootloader op een usb stick (als dat kan?) :p
Topic met reacties over omzeilen TimeSlot:
[url]http://www.waarmaarraar.nl/forum/3/ID/669441/GO/50/Timeslot.html[/url]
Met HijackThis kan je wss dezelfde uitschakelen als met msconfig.04 februari 2009 21:08 -
marcovkesterenIn regedit staat TimeSlot niet eens:S
Echt waar.
Zal eens TuneUp idd proberen04 februari 2009 21:08 -
jensenik weet het mijn voorstel klinkt overdreven maar systeemherstel?04 februari 2009 21:09
-
nickkHijackThis, goed idee @Blacksorcerer, je kunt misschien wel die sleutel verwijderen. Als TuneUp niet wil, kan je HijackThis proberen. Top Blacksorcerer!!04 februari 2009 21:12
-
robinpowerdat verhelp niet het probleem hij start gewoon weer op dan
want er zit een beveiliging in maar met tuneup kan je wel je prosses manager openen dan moet je even zoeke naar 2 prossen 1. timeslot en 2. ct000 t/m ct999 want die houden elkaar in leven, een start de andere hem weer op maar als je snel bent en ze allebij weg haalt is timeslot dead maar niet voor altijd want als je je pc weer opstart is hij er weer maar je kan wel je tijd verlengen :P heb het zelf net getest en werkte
04 februari 2009 21:14 -
nickkMet TuneUp werkt het wel want dan schakel je gewoon Timeslot uit en start Timeslot niet meer op. Met HijackThis denk ik dat het nog beter gaat lukken omdat je dan de hele sleutel gaat verwijderen.04 februari 2009 21:18
-
marcovkesterenJa maar hij moet niet opeens laptop opstarten en h?! TIMESLOT IS WEG! Helemaal niet meer laptoppen!04 februari 2009 21:27