Mobiel tweakwindows
Topic gesloten
februari 2009
-
jensenHallo allemaal,
Ik bezoek TW vaak met mobiel en dan moet ik zoomen als zot.
Dus, als er ook eens een mobiele versie bestond van tw (ik typte dit bericht bv met een iphone).07 februari 2009 23:48 -
vixstamee eens!
met ie op wm5 is tw haast niet te bekijken.
opera gaat nog wel (ook getypt op pda)08 februari 2009 00:41 -
masterwillemsProbleem is alleen dat we dan een extra website moeten maken speciaal ontworpen voor de mobiel, en laat RAX daar nou net niet echt tijd voor hebben.
Dit ken ik trouwens van een ander topic waar ze het volgende hadden gezegt: " leuk, maar maak jij het ff? want het kost zoveel tijd en moeite dat je net zo goed kan wachten tot de volgende generatie forums...."
Oftewel, leuk dat je TW met de mobiel bezoekt maar het is niet "ff snel verandert" en net zal ook niet snel worden verandert.08 februari 2009 00:45 -
jensenTja daar heb je ook een punt08 februari 2009 00:53
-
vixstade mobiele layout van tweakers is toch niet zo ingewikkeld?
het door linken van page to page zal lastiger zijn maar voor meer views doe je dat toch wel?:)08 februari 2009 00:53 -
masterwillems[quote]voor meer views[/quote]
Het klopt dat mobiel internetten een aardige opkomst maakt in Nederland en dat het groter en groter word.
Alleen de meeste mensen bezoeken alleen de pagina's die ze al kennen (die in hun favorieten zitten) omdat ze weten dat ze op die pagina's de informatie krijgen die ze nodig hebben.08 februari 2009 09:12 -
erwin_wIk weet niet waar het probleem in zit.
Ik gebruik de N95 en deze past het scherm automatisch aan (is in te stellen) en de teksten worden netjes zicht- en leesbaar weergegeven.
Zoomen heb ik tot nu toe nog niet hoeven doen.
Zelfs TW is te lezen en te gebruiken, kan makkelijk een bericht plaatsen e.d.
Als ik op de hoofdpagina van TW ben moet ik natuurlijk wel iets scrollen maar zodra ik een topic heb geopend dan wordt de tekst netje gecentreerd op mijn scherm.
Ik denk dat als Rax dit ook nog moet gaan maken hij helemaal geen priv?-leven meer heeft, hij heeft het er nu al druk mee.
Idee is wel aardig maar of het uitgevoerd gaat worden betwijfel ik.08 februari 2009 10:34 -
ikkusMet de iphone 3G hetzelfde verhaal.
TW.nl zoomt niet automatisch in, maar met multi-touch kan je zo in-/uitzoomen. Ook laad TW.nl best snel op 3G verbinding. Tegenwoordig kunnen ook heel wat browsers voor Windows Mobile (Opera bijv.) de pagina openen zoals hij op de PC eruit ziet (wat de iPhone dus doet).
Opzich is het handig voor bijv. "gewone" GSM's, of Windows Mobile toestellen waarop alleen IE staat. Maar iemand met een "gewone" GSM zie ik ook niet zo snel TW.nl bezoeken (laat staan posts maken, met zo'n nummeriek toetsenbord).
Ik had dit al voorgesteld toen de vorige TW.nl nog nieteens bestond, en toen vond men het al geen goed idee. En nu mobiel Internet steeds makkelijker word met bijv. de iPhone of speciale browsers voor Windows Mobile en andere toestellen lijkt het mij ook geen goed idee.08 februari 2009 10:49 -
jensenWel, maar RAX heb je eens tijd of verveel je je? Je hebt al een bezigheid :p08 februari 2009 19:32
-
kyentei[quote=128573]
Na alle 12, 13 en 14 jarigen die joinen en allerlei topics als deze openen heeft Rax wel meer aan z'n hoofd dan alleen aan TweakWindows.nl mobile werken ;)08 februari 2009 19:40