Komt er een aangepaste layout voor Windows 7? Er zit weinig verschil in, maar als je al die plaatjes moet aanpassen..
02 maart 2009 22:57
rax
Er is weer een nieuwe versie van TW in ontwikkeling.
Deze zal echter geen echte Windows 7 layout krijgen (zoals nu vista) maar een vele lichtere, Website layout (dit is geen websitelayout meer maar een OS layout:P.)
Deze nieuwe versie zal vooral gericht zijn op performance en gebruiksgemak.
Binnenkort zal ik hier meer over bekend maken.
03 maart 2009 16:04
sparkey
Lijkt me mooi Rax (y)
Ben benieuwd..
03 maart 2009 16:05
matthijsk
Ik ben benieuwd want ik moest wel heel erg wennen aan dit systeem ik vindt het echt heel mooi maar functioneel voor een website iets minder.
Maar dit is geen afkraken, maar opbouwende kritiek ;)
03 maart 2009 16:11
blingking
[quote=130725]
Oe lala :O
Wat doe je hier nog, ga verder met werken..:O :P
Nee joh, meende ik niet. Ben wel z??r benieuwd naar de uitkomst.
Keep up the good work !(Y)
03 maart 2009 18:41
reinout95
Leuk! Lijkt me wel grappig. Zelf heb ik TW.nl enkel gekend zoals hij nu is. Maar via oude topics met printscreens weet ik hoe de vorige versie eruit zag.
03 maart 2009 18:57
caspar
Respect voor het huidige layout, maar hij is zo traag als stroop desontdanks dat ik op een Phenom II 940 3.5 GHz quadcore met 4 GB werkgeheugen zit, niet op te pochen.. maar oke. Internet snelheid is 8 Mbit, zou voldoende moeten zijn.
Dit is geen afkraak bericht, juist positief, dat je hem gaat optimaliseren voor snelheid. Nadat deze layout was gelaunched ben ik hier niet meer gekomen, enkel door de snelheid.
03 maart 2009 22:30
wesel
Ik denk wel dat een nieuwe layout goed is voor TW, de layout van nu vind ik inderdaad wat aan de trage kant. Verder vind ik sommige dingen niet echt makkelijk/fijn. Wel ziet hij er echt super uit;)
Maar ik hoop dat de volgende sneller is, zoals me ook al duidelijk werd uit de uitleg van Rax.
03 maart 2009 22:38
erwin_w
Wat betreft de traagheid van de site heb ik voor zover geen last van, niet anders dan andere sites en loopt soepeltje.
(op een enkele keer na maar dat is te verwaarlozen)
Bij elke lay-out die gemaakt wordt zal er altijd wel iets zijn wat voor de ??n fijn/goed is en voor de ander irritant.
Iedereen heeft een eigen mening en dat is maar goed ook, we hoeven niet allemaal dezelfde mening te hebben.
In het begin moest ik ook even wennen aan de layout maar dat was snel onder de knie, dat zal ook zo zijn zodra de nieuwe layout er is.
Het zal altijd zo zijn dat niet iedereen tevreden gehouden kan worden en dat er altijd wel iets is wat minder of beter is.
Straks als de nieuwe layout gelanceerd wordt ben ik toch wel benieuwd hier wat de reacties zullen zijn maar dat is nog even wachten.
03 maart 2009 23:18
kyentei
Ik deel je mening volkomen Erwin_w, daarbij wil ik toch toevoegen dat de nieuwere layout volgens Rax wat meer standaard zal zijn, een meer website layout zoals hij zelf beschrijft. Dat wetende zal het wennen aan de volgende tw.nl hoogstwaarschijnlijk sneller gaan dan het wennen aan Vitreus (Voor de nieuwere leden, dat was de codename van de huidige layout)