Dus wat hebben we allemaal geleerd geen teksten/ afbeeldingen of andere dingen zomaar kopieren en hier plakken.
Mensen die gaan roepen dat ze er niks mee te maken hebben en dat wel zeggen maken zichzelf juist verdacht. Maar om hier niet al te veel verder op in te gaan ik zie ook nergens de vraag of iemand zich wel of niet aan die regels houdt dat weet je als uploader zelf het beste:).
04 maart 2009 02:04
matthijsk
[quote=130791]
[offtopic]Off Topic: Ik verdacht, nee hou toch op, ik doe dat soort dingen niet maar heb jullie van TW of atlhans Nick er alleen voor gewaarschuwd.[/offtopic]
[color=red]Mod; Graag de UBB codes toepassen, tevens een PM gestuurd.[/color]
[mod]Waarom ben jij je toch steeds aan het verdedigen? dit wekt alleen maar argwaan op dus let daar even op.
PS, dit is trouwens de zoveelste keer dat je gewezen wordt door een Mod op het gebruik van de UBB-codes, dit is de laatste onoffici?le waarschuwing[/mod]
04 maart 2009 07:25
amahl
heeft de overheid hier wat van gezegt of vinden jullie dat ?
04 maart 2009 09:31
nickk
[quote=130795]Nee, een betreffende website waar tevens op gelet wordt tijdens het valideren van uploads. Dus graag als je iets wil uploaden even in je eigen woorden schrijven.[quote]De betreffende uploads zijn door TweakWindows verwijderd inclusief andere uploads die ook afkomstig waren van die website.
[/quote]
04 maart 2009 10:30
blingking
Oh het is dus 1 website. Ik dacht dat meerdere een klacht indienden.
Is het een bekende site, zoals Tweakers, HardwareInfo o.i.d.? Als de staff geen namen wil noemen is het geen probleem. Alleen lijkt het me best wel handig. Dan kunnen sommige extra opletten, dit zodat er geen 2e klacht van de betreffende site komt.
04 maart 2009 12:06
erwin_w
Nee, we noemen geen namen en laten we gewoon van uit gaan dat dit van elke webiste afkomstig kan zijn.
We zullen gewoon de auteursrecht serieus moeten nemen en geen complete teksten/afbeelden/enz. klakkeloos kopieren en gebruiken.
04 maart 2009 12:30
matthijsk
[quote=130793]
Waarom ik mij daarop verdedig? Er is namelijk een verschil tussen het echt menen en een verdedigende houding aannemen omdat je het niet serieus bedoelt. Misschien een rare vorm van humor en wat betreft de UBB Tags ik zal er rekening mee houden.
Maar oke ik zal er verder niets meer over zeggen.
04 maart 2009 13:32
amahl
Oke ik zou er rekening mee houden!
Maar ik vind het een beetje sneu van die Mensen Van Die site.
Oke als wij er geld van gingen maken dan zou het anders worden. Maar kom op wat een zeik gedoe van die mensen dit is toch een site om elkaar te helpen dus wat doen ze moelijk
[mod]"Toon respect voor anderen en het forum." en andere mensen, dit heeft totaal geen respect en totaal nutteloos naar wie je het schrijft! [/mod]
04 maart 2009 14:08
matthijsk
Ja vindt ik ook, het internet is zo'n mooi medium en ik vindt ook dat wij dingen, zoals artikels gewoon moeten kunnen gebruiken. Dan zet je er toch gewoon een bronvermelding bij met site en auteur. Maar oke er zijn mensen die daar anders over denken.
04 maart 2009 14:15
blingking
[quote=130807]
Voor de zoveelste keer Lees beter!!
Bericht van Erwin_w
[quote=130751]
Voor dit heb je dusToestemming nodig voordat je iets mag plaatsen, met of zonder bronvermelding.