XP problemen
Topic gesloten
mei 2009
-
floriswestermankomt, omdat ik er geen moeite voor m=nam om het te lezen.22 mei 2009 14:17
-
nickkAls jij dat toch z? onmisbaar bent voor je ouders voor die computer, snap ik niet dat je zo'n OP hebt gemaakt, maar om dat even achterwege te laten, terug naar je probleem: Probeer dat artikel van mij eens uit. (Y)22 mei 2009 14:19
-
erwin_wDat heb ik vaker gehoord van 'snapte et al, ben de slimste van de klas, en kan al best goed engels'. Dat moet je vooral blijven zeggen later (maar dat is niet mijn probleem)
Maar je spreekt jezelf aardig tegen, eerst van Nederlands?? ik zit op de basisschool en daarna dat je goed in engels bent.
Misschien de volgende keren wat duidelijker zijn in je berichten.
[offtopic]Onmisbaar?...nee, je bent er nu eenmaal en dat je wat van pc's af weet is mooi meegenomen.[/offtopic]22 mei 2009 14:20 -
floriswestermanlaat maar, ik heb geprobeerd, succes!!! maar nu krijg ik: [img]http://jeqpua.blu.livefilestore.com/y1pJY2T7ODqFZ7PfJRW8UJLOsqJHP4oXC8HS2yIbF3DY0RE-xXMfE6IIkGAaMFmw1Ny24_wkU0nfarisCK5tJiV3e2rAKK6Q70X/bsod-full.png[/img]
alleen bij XP22 mei 2009 14:23 -
nickkHier informatie of hier over je probleem. Dit is in het Engels maar dat is zeker voor jouw geen probleem :)(Y).
Oja, wij zitten niet met het probleem, het is aan jouw de keuze hoe je er mee omgaat ..22 mei 2009 14:26 -
kyentei[quote=134934]
Weet je dat wij w?l moeite doen om te helpen? :S22 mei 2009 14:28 -
floriswestermanja, sorry
Edit: Het is gelukt Windows Media Player sluit weer normaal. Maar ik kan nog steeds geen games spelen.22 mei 2009 14:29 -
erwin_w[color=red][b]Beste Floris,
Even een bericht als Mod zijnde en hopen dat je dit even goed laat doordringen.
TweakWindows is opgezet om elkaar te helpen en verwachten zeker van leden dat ze zelf genoeg inzet tonen om voldoende informatie aan andere leden te geven. Daarbij behoort uiteraard het zelf zoeken op Google en andere sites.
Wees in berichten duidelijk en verspreid geen onduidelijkheden zoals in dit topic het geval is. Jezelf de hemel in prijzen hoef je niet hier te doen maar laat dat lekker thuis.
Weet wel dat als jij je houd aan de regels wij er zijn om jou te helpen, dat kan alleen als jij je berichten op de correcte manier plaatst.
Doe je dat niet dan weet je wat er zoal kan gebeuren.
Zie dit niet meteen als negatief bericht maar zie het positieve hiervan in.
[/color][/b]22 mei 2009 14:37 -
nickk[quote]Edit: Het is gelukt Windows Media Player sluit weer normaal.[/quote]Dan is het ook wel makkelijk om te melden hoe je dat voor elkaar gekregen hebt, dat weet ik nl. niet (Makkelijk voor mensen met hetzelfde probleem ;))22 mei 2009 14:37
-
bramtofftopic: lekker sfeertje hier.
Ontopic: het lijkt me sterk dat je nieuwe grafische kaart 1000 euro moet gaan kosten, een goedkoop maar toech goed genoeg kaartje voor simpele games heb je al voor 50 euro.;)22 mei 2009 14:40