ik kan geen thema meer krijgen op myn xp.
Topic gesloten
augustus 2009
-
pctweaker[quote=137134]
Dat denk ik ook @Wesleysneijder. ;) Het is namelijk een trail.
[mod]Niet telkens overal op reageren als het geen meerwaarde bied, ook niet om de berichten-aantallen omhoog te halen. Dit heeft nl. geen nut[/mod]02 augustus 2009 21:39 -
gillezCCleaner voor 30 dagen?
Bij mij stond er niets bij van 30 dagen of iets anders...02 augustus 2009 21:40 -
nickkCCleaner is gratis en TuneUp is trail, als jij een CCleaner hebt van een trialversie vindt ik apart :S.02 augustus 2009 21:41
-
erwin_w[color=red][b]Gillez, we verwachten wel dat je je voldoende verdiept in applicaties die je wilt gebruiken en dan vooral de info die je van de bijgehorende websites kan lezen.
Wij zijn hier niet om echt alle simpele zaken uit te leggen en je begint nu verder weg te lopen van het gene waar je dit topic om gestart bent.
We begrijpen dat je misschien nog niet helemaal in de PC's bent maar door de info te lezen die op websites staan kom je al een heel eind en probeer niet diverse zaken door elkaar te halen zoals bv. de trial en de gratis CCleaner.
Dus graag de volgende keren eerst wat eigen initiatief tonen en alle info geven in de OP's zodat wij jou daarin verder behulpzaam kunnen zijn.[/color][/b]02 augustus 2009 21:46 -
gillezMaar ik ben daar niet mee begonnen van de CCleaner en tuneUp.
Ik heb Ccleaner gedaan en die thema werkt nog altijd niet.02 augustus 2009 21:51 -
erwin_wIk denk dat je de systeembestanden m.b.t. de thema's aardig verknalt hebt en daar ondervind je nu de problemen van.
Is lastig maar weet je nog precies wanneer je dit probleem hebt veroorzaakt (precieze datum/tijd)?
Dan zou je eventueel een systeemherstel kunnen doen na de datum/tijd voordat je deze aanpassingen had gedaan.
Dit zou je probleem misschien kunnen verhelpen.02 augustus 2009 21:54 -
nickkJij bent inderdaad niet met die programma's begonnen, maar komt later met informatie die eigenlijk wel in je OP had kunnen vermelden waardoor je nog andere handelingen moet doen.
Je user balkje is momenteel al '-2', hier word je natuurlijk niet blij van.
Het kan ook zijn dat je systeembestanden kapot zijn gegaan of incorrect werken door dat Pack dat je hebt geinstalleerd.02 augustus 2009 21:54 -
gillezIk denk heel meschien gisteren ongeveer 11 uur.02 augustus 2009 21:55
-
erwin_wDus........
Lijkt mij dus handig om een systeemherstel te doen van voor die tijd.
Misschien dat je gelukt hebt en dan kan je de uxtheme.dll aanpassen zoals eerder is aangegeven.02 augustus 2009 21:58 -
gillezHoe gaat dat eigenlyk syteemherstel?02 augustus 2009 22:23