ik kan geen thema meer krijgen op myn xp.
Topic gesloten
augustus 2009
-
nickkIk ga nu wel even melden dat we niet alles zeer uitgebreid gaan vertellen ook zelf dingen ondernemen. Systeemherstel herstelt je pc na een vorig punt en staat bij systeemtools (Start - Alle Programma's - Bureau-accessoires - Systeemwerkzet - Systeemherstel)02 augustus 2009 22:43
-
gillezOk. alvast bedankt !02 augustus 2009 23:22
-
jensenwe hebben dit probleem ook, wil gewoon zeggen dat je pc het niet meer aan kan, lijkt alsof het om te lachen is dat ik dit zeg he maar ik ben serieus, heel sommige kan je waarschijnlijk wel nog openen
(offtoppic: wesley, zijn balkje is -2 mijn is -18 :o :$ en dat is inderdaad niet leuk nee)02 augustus 2009 23:52 -
erwin_wHelaas kunnen we bij Gillez niet zien wat zijn systeem is omdat deze (hardwareprofiel) nog steeds niet is ingevuld. Men verwacht wel hulp maar geven weinig info over het systeem en of gedane zaken. Vreemd dan men dan lage ratings krijgt...
Ik hoop dat Gillez nog even laat even of het gelukt is met het systeemherstel.
[offtopic]Als jullie ontevreden zijn of het niet leuk vinden dat jullie balkje een negatieve rating heeft zal je toch eens na moeten gaan wat hiervan het probleem zou kunnen zijn.....[/offtopic]03 augustus 2009 00:01 -
gillezHet is een domme vraag maar waar kunde dat zien die syteem?
Is dat soms bij syteemeigenschappen?
En ik heb het niet gedaan met syteem herstel. :o03 augustus 2009 11:53 -
nickkGillez, ik begrijp uit je bericht dat je - eindelijk - je Hardware Profiel gaat invullen.
Het beste daarvoor kan je Everest (TRIAL, is toch maar voor 1 dag ;)) van Lavalys downloaden, er zijn meer programma's maar deze kan ook goed.
Installeren en uitvoeren het programma en hier je dingen invoeren graag
[offtopic]@ Jensen, sta je toch ergens nog bovenaan :D[/offtopic]03 augustus 2009 11:57 -
gillezVoila ik heb de hardware profiel in gevuld maar 1 ding vond ik niet en dat was Optische schijven.03 augustus 2009 13:00
-
nickkZiet er goed uit Gillez (Y)
Nu dan maar even systeemherstel uitvoeren?03 augustus 2009 13:01 -
gillezAl gedaan , nope hij heeft niets gevonden of zo.03 augustus 2009 13:10
-
nickkHij heeft niets gevonden? Wat bedoel je hiermee, je hebt geen data om naar een vorig punt te gaan? Dan heb je systeemherstel waarschijnlijk uitstaan (kan komen door dat pakket dat je er misschien hebt opgezet).
Of je hebt systeemherstel uitgevoerd en het thema werkt nog niet?03 augustus 2009 13:13