ik kan geen thema meer krijgen op myn xp.
Topic gesloten
augustus 2009
-
gillezIk heb syteem herstel gedaan de pc heeft dan op nieuw op gestart en hij zegt het is niet om te herstellen...
[mod]Let op je schrijfwijze, interpunctie! Het is Systeemherstel, opnieuw, opgestart[/mod]03 augustus 2009 13:17 -
nickkOftewel je hebt je systeembestanden van Windows kaduk gemaakt.03 augustus 2009 13:18
-
gillezKaduk?03 augustus 2009 13:23
-
nickkKapot, incorrect.03 augustus 2009 13:24
-
gillezHoe dat?03 augustus 2009 13:27
-
nickkGillez,
Je hebt aangegeven dat je het programma BricoPack Vista Inspirat Ultimate 2 hebt gebruikt. Dit is niet zomaar een programma en hopelijk weet je dat al. In de voorwaarden staat duidelijk:
[quote]Warning : the use of a BricoPack installed without following our instructions can make your system down. Before installing this BricoPack, please read the instructions page "about the BricoPacks". You must not install this pack on Windows x64[/quote]
Uit die opmerking weet je al dat je pc bestanden (systeembestanden) aardig kapot kunnen gaan en niet meer goed kunnen functioneren.
Nu antwoord op jouw vraag:
- Doordat programma niet juist te gebruiken kan je dit krijgen, hoe moet je dit nu oplossen?
Ik zou zeggen, vraag het weer aan ons maar begin eens bij Google. Ik, maar v??l meer leden worden echt moe van jouw op dit moment.
Je mag dan wel wat minder weten van computers, maar niet op zo'n manier aub.
------------
Nogmaals,
Je hebt dit topic ook geopend over een probleem met je computer (Windows XP).
Heb je een legale Windows XP draaien nu of heb je een lite versie o.i.d. erop?03 augustus 2009 13:37 -
gillezJe hebt dit topic ook geopend over een probleem met je computer (Windows XP). Dat is op gelost.. :p
03 augustus 2009 17:03 -
nickkBij deze gefeliciteerd dat het gelukt is Gillez!
Nu deze even beantwoorden:
Heb je een legale Windows XP draaien nu of heb je een lite versie o.i.d. erop?03 augustus 2009 17:16 -
gillezDank je.
Dat zou ik niet weten.
Ik zal dat moeten vragen aan mijn vader. Of kun je dat ergens zien?
03 augustus 2009 17:47 -
nickkVraag het maar aan je vader, krijgen we te minste 100% het goede antwoord.
@Pctweaker, kan zijn vader zien wat hij doet, Eh Gillez, laat blz. 1 -5 maar zien03 augustus 2009 17:53