Hee!
Even een vraagje,
ik zag laatst op een site een skin staan voor windows media player..
Maar nou is mn vraag dus hoe ik die moet instaleren??
Ik heb gewoon de normaale windows media player, en k heb dus windows XP.
[mod]Titel veranderd naar Winamp, omdat het niet over Windows Media Player gaat ..[/mod]
20 september 2009 21:28
nickk
Hallo Damnright!,
[i]Namens de Staff heet ik je hartelijk welkom op TweakWindows.
Lees voor het gemak ook even de regels en help door en vul even je hardware-profiel in (mocht je dat nog niet gedaan hebben).
Voor een goede uitleg m.b.t. het opstellen van een Openings Post (OP) verwijs ik je hier naar toe
Heb je vragen o.i.d. neem dan gerust eens contact op met ??n van de Admins of Mods. [/i]
Even een paar dingen die wij niet weten:
- Windows Media Player versie? De 'normaale' versie is 9?
- Welke site?
- Zelf al gezocht om een oplossing te vinden d.m.v. bijv. de zoekwoorden 'Skin installeren in Media Player XP' bij Google??
20 september 2009 21:34
damnright
Nou waar kan ik zien welke versie ik heb ?
En google hielp niet want daar kom ik echt niet uit..
[quote]Skins are quick and easy to download, and they automatically install directly in your Player. It's easy to switch back and forth between skins by clicking Skin Chooser in the View menu of Windows Media Player 10 or later (click the Skin Chooser tab in
Windows Media Player 9 Series or earlier). [/quote]
Ook hierbij het verzoek de volgende keren eerst zelf te zoeken want een antwoord op jouw vraag was zo makkelijk zelf te vinden.
Edit, wat jij wilt zal zeker niet gaan lukken, een winamp-skin voor de media-speler.
20 september 2009 21:45
nickk
Media Player versie kan je achterhalen d.m.v. programma opstarten en dan Help menu (evt. linker alt indrukken) en dan 'Info over Windows Media Player'.
De link die je aangeeft zijn skins voor winamp dus daar zit waarschijnlijk het probleem al ;). Download Winamp en kijk eens als de skin dan wel werkt.
Hier zijn overgens de skins van Microsoft Windows Media Player ;).
20 september 2009 21:45
damnright
alvast super bedankt!
Maar ik heb nu winmap geinstaleerd. (veel beter als windows media player kom ik achter)
Maargoed, maar ik heb nu een skin geinstalleerd. Maar als ik hem dan open en ik klik op dat icoontje kom ik weer in een andere map..??
20 september 2009 21:57
nickk
Welke skin als ik vragen mag?
Welk icoontje? -> Andere map?!
Wij weten niks van jouw situatie af, dus je moet hem zo duidelijk mogelijk uitleggen ;).
Die skin heb ik geinstalleerd.
En als ik daar op klik en hem open, krijg ik 2 icoontjes. 1 is een map en er staat er nog 1 onder en daar heb ik op geklikt.. en dan kom ik weer in een hele lijst met andere mappen.
Kortom ik weet wel hoe ik hem moet downloaden maar niet hoe ik hem moet instaleren..
Beetje duidelijk ? :$
20 september 2009 22:01
nickk
Ja zo is het goed hoor (Y).
Zo heb ik de skin net even aan de praat gekregen.
1. Skin gedownload
2. Geopend met Winrar en het ene bestand (winamp) uitgepakt naar het bureaublad
3. Dat bestand weer geopend met Winrar (je ziet allemaal bestanden)
4. Die heb ik uitgepakt in een mapje op het bureaublad
5. Winamp geopend en naar Opties - Skins - Skin browser gegaan
6. Daarna kies Skin directory gedaan en map opgezocht en geopend.
7. Toen kreeg ik melding van Install Classic Pro Winamp plugin, die geinstalleerd
8. Daarna werkte de skin ;).