[1 April] TweakWindows wordt...
Topic gesloten
maart 2010
-
nickkIs ook goed devosf1, zo spoedig mogelijk hebben we het aanmeldformulier klaar en zetten we hem online :).31 maart 2010 22:08
-
kaboomskiMisschien offtopic, maar misschien kan er ook nog een sub-topic bij, voor offtopic zaken die over alles en nog wat gaan. Waar je bijvoorbeeld nieuwsberichten, actualiteiten, kan bespreken, of bepaalde onderwerpen ect. zodat leden gezellig met elkaar kunnen communiceren. Dat mis ik wel. Want het zijn topics over computerproblemen (waar trouwens helemaal niets mis mee is, daar is dit forum voor), of helemaal niets...
EDIT: Ik heb intussen een aantal namen bedacht die mij naar binnen schoten:
[*]TweakWare
[*]TuneWare
[*]TweakOS
[*]TuneOS
[*]TweakZone
[*]TweakGuide31 maart 2010 23:40
april 2010
-
erwin_wKaboomski, er is een huiskamertopic aanwezig waar je alle zaken kan bespreken die niets met Windows te maken heeft. Daar kan je die zaken gewoon kwijt.
Dit topic zit er heel lang in maar wordt helaas niet door iedereen gebruikt.01 april 2010 07:13 -
kyentei@Erwin_w
Is dit weer een volgende Aprils' fools joke, of gaat er echt ondersteuning geboden voor Linux? ;-)
Het zou een vervelende 1-april grap zijn naar mijn mening, maar als er echt ondersteuning voor Linux nodig is ben ik graag van de partij.
Ik gebruik namelijk sinds begin september 2009 geen windows-achtige producten meer en ben volledig over gestapt op Open-Source software. (En dus natuurlijk ook Linux)
Nogmaals, ik hoop dat het geen 1-april grap is. Mocht het waar zijn, dan verschijn ik binnenkort wat vaker op deze website. (Al klopt haar naam dan ook niet meer.. )
Wat jammere feitjes op een rijtje:
Erwin_w meldt dat Rax al "enige tijd"niet actief is op de site, en noemt dat als bewijs
1)waarom moet je je punt versterken?
2)Rax is toch nooit veel actief?
3)Dat zei je vorig jaar met 1-april ook.
Wesleysneijder meldt dat er zo spoedig mogelijk een aanmeldformulier komt. Van wat ik mij kan herinneren was de mentaliteit zo dat mods/admins een gebruiker vragen om een extra steentje bij te dragen als staff-member.
Niet ieder jaar 't zelfde zeggen, en ook een beetje aan de geloofwaardigheid denken.. ? ;-)01 april 2010 12:48 -
devosf1IK hoop dat dit ook echt is en geen 1 april grap. Want zou als Kyentei als zij, ik gebruik ook mac os x en windows bijna nooit meer.
En als tweakwindows mac os x ook gaan doen, dan kom ik zeker regelmatig terug.01 april 2010 14:48 -
unltdEen hele kleine beetje faal01 april 2010 17:50
-
weselHet zou dan sowieso faal zijn, aangezien het gisterenmorgen is gepost en het toen nog geen 1 april was. Ik hoop dus ook niet dat het een grap is, aangezien ik ook graag een Linux & Mac forum zie :p01 april 2010 19:25
-
zone[quote=140836]Vorig jaar was de 1 april grap ook gepost op 31 Maart :p01 april 2010 19:27
-
kyentei[quote=140837]
Buiten dat is dit de enige "Officiƫle melding" die geplaatst is, dus zou TweakWindows.nl, als dit waar is, dit jaar geen 1-april grap hebben. Ik kwam na tijden weer eens kijken, speciaal voor de 1-april grap eigenlijk. Aangezien het forum verder voor mij niets meer te bieden heeft.
Tenminste, niet als er geen Linux-deel komt ;-)01 april 2010 20:02 -
pctweakerIk zou dit niet als een grap zien, aangezien dit al een tijdje geplant staat in de TweakWindows agenda. De crew heeft misschien net besloten het op 31 maart op het forum te plaatsen. Daarbij komt nog, als het een 1 april grap is, dat Tw.nl nu de aandacht trekt van een aantal leden en daarna weer laat verdwijnen, dat wil dus zeggen dat geintresseerde leden hopen dat er zo'n richtlijn komt, en dan krijg je uiteindelijk te horen dat het dus niet door gaat vanwege een 1 april grap. Dan gaan leden weer weg.01 april 2010 20:21