Google Chrome is nog niet eens 2 jaar op de markt, dus Rax (de maker) heeft hier ook niet rekening mee genomen, duh de browser was er niet :P. Het klopt wat Daniel zegt, sinds versie 5 ziet TweakWindows er al veel beter uit dan <5. Binnen een paar jaar en als Chrome weer een paar versies verder is, wordt alles 'weer' correct weergegeven.
01 mei 2010 17:10
erwin_w
Ik ondervind nog wel wat 'kleine' uitdagingen onder TweakWindows.
Maar door de extensie IE-tab te installeren en deze te voorzien (toevoegen) van de url http://www.tweakwindows/* (let op het sterretje) ondervang je die uitdageningen en werkt het weer naar behoren.
PS.Geldt ook voor andere sites waar je wat probleempjes mee hebt.
01 mei 2010 17:27
helix
Ik heb IE, Chrome, Firefox en flock er op staan, standaard IE, als iets het niet doet probeer ik een van de andere 3. Ik word ook schijtziek van al die functie's hardstikke handig, maar waarom proppen ze niet gewoon alle functie's van alle broswers in een broswer?
03 mei 2010 12:38
leviathan
[quote=141253]Andersom zou het handiger zijn, dat elke browser zich precies aan de webstandaard houdt. Dan kun je gewoon ongestoord van je favoriete browser gebruik maken.
03 mei 2010 12:51
sizomu
Ik heb jaren lang IE gebruikt. (zelf met Windows 7) Een paar keren anderen geprobeerd, maar moest altijd terug wijken naar IE, want de layout was mij bekend, en je kunt toch vele website bezoeken met IE.
na 1 maand serieuze test met verschillende andere browsers. Kwam Firefox het beste uit. je kunt hem zodanig aanpassen dat ie op IE lijkt, en hij gebruikt vrij weinig beeldscherm ruimte. (3 regels: venstertitle, Navigatiewerkbalk en de tabladen de rest is Webruimte)
dus ik gebruik nu Firefox, super handig met die die add-ons ook. heb ook een tijd zonder IE gewerkt (dus echt uninstall gedaan met IE, maar van wegge sommige Applicaties zoals > GTA4/EFLC om flash in het menu weer te geven. is ie terug, maar Firefox is mijn Standaard browser!
dit is mijn ervaring.( tot nu toe geen Pagina bezocht die niet correct wordt weer gegeven... wat wel het geval was met IE/Chrome/Safari.
Opera 10.53/Firefox .... deze 2 hebben mijn aandacht, op moment is Firefox de huidige browser.)
03 mei 2010 13:21
steef435
Ik gebruikte ook altijd IE maar ik ben op aanraden van een test en een vriend overgestapt op FF (FireFox) waar ik geen spijt van heb. De add-ons en Persona's zijn erg handig. Ik heb IE heel soms nog nodig voor microsoft update.
Opera heb ik ook geprobeerd maar dat vind ik echt niks. Misschien komt dat ook wel door al die functies die Opera heeft.
Mijn conclusie: FireFox is gewoon een goede, snelle browser
Nog ff een add-on tip: smartest fox, die heeft allemaal handige functies
03 mei 2010 14:40
daniel518
reactie op sizomu:
jij zegt dat chrome niet goed is.
maar welke versie heb jij?
4 en lager doen het niet goed.
vanaf versie 5 werken beina alle sites wel en chrome is lichter en gebruikt minder add-ons dan firefox.
en chrome houd meer beeldscherm ruimte over.
of met andere woorden:
ik vind chrome beter.
teminste...... versie 4.9 en lager zijn prut.
03 mei 2010 20:27
nickk
[color=red]Leden, zullen we even bij het (hoofd)onderwerp blijven?, gelieve geen vete (discussie) beginnen over welke browser(versie) nu het beste is en jullie (uitgebreide) ervaring te posten. Het (hoofdprobleem) van de TS'er ging over 'welke browser het beste te gebruiken met Tw', niet de ervaringen/addons/weergave ...[/color]
03 mei 2010 20:35
andries
Qua browsers heb je momenteel een hele uitgebreide keuze, maar toch zijn er eigenlijk wel 5 hoofd browsers.
Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Apple Safari en Opera
Internet Explorer, deze browser van microsoft had eerst nogal veel problemen met het houden van de webstandaarden van het W3C, voor webdevelopers dus een ramp om een goede website voor deze browser te maken. Met internet Explorer is dit probleem eigenlijk wel opgelost. Maar Internet Explorer staat nog steeds bekend om beveiligingsproblemen etc. wat hier van exact waar is weet ik niet.
Mozilla firefox, Toont over het algemeen alle websites goed. Deze browser heeft een uitgebreide verzameling aan add-ons, ook is deze browser erg snel.
Google Chrome, een hele snelle browser die alle websites goed toont, en ook meer functies heeft dan de standaard browser, zo loopt Chrome vaak voor. Momenteel loopt Google Chrome erg voor op het gebied van 3D.
Apple Safari, De browser van apple draait op dezelfde engine als Google Chrome, toont de websites ook goed en is qua snelheid naar mijn mening ongeveer hetzelfde als firefox. De opstartsnelheid aan het begin ligt wel iets lager, wanneer je de standaard startpagina hebt met 3D weergaven van je laats bezochte websites.
Opera, een erg uitgebreide browser met veel features, zoals een mailclient, Unite (google maar eens op opera unite) etc. helaas ondersteunt deze browser niet alle websites.
ik hoop dat je op basis van deze informatie een beetje een keuze kunt maken. Het beste is natuurlijk gewoon even deze browser zelf uitproberen om een browser te gebruiken waar je zelf het best mee overweg kunt.
03 mei 2010 22:26
ditbenik
Nouja, Zowiezo valt Safari af , dat vond ik rommel :$
Opera wordt namate je het vaker gebruikt gewoon simpelweg irritant.
FireFox geeft mij niet echt het idee dat ik aan het internetten ben , en mist bij mij toch nog wat. Ik weet het niet...Mischien stijl ofzow? :$
Over IE..Die gebruik ik al zo'n tijd . Maar toch zijn er soms probleempjes , schonheidsfoutjes die erg kunnen irriteren.
Dan blijft er eentje over : Chrome . Toch maar voor Chroma gaan? :P