[react]http://www.tweakwindows.nl/index.php?a=nieuws&c=318[/react]Wie van jullie heeft de nieuwe Xbox 360 of is van plan deze te kopen?
waarom de Xbox 360 (?f waarom niet) en geen andere spelcomputer?
04 december 2005 20:12
leviathan
hmm ik weet nog niet of ik de next gen oversla of niet, misschien de revolution als die controller echt flink doorbreekt
04 december 2005 20:39
bartseidel
ik hou het bij pc games
zelfde kwaliteit en goedkoper :p
04 december 2005 21:05
styloco
yip, me too, bovendien heb ik niet echt veel tijd meer voor die dingen....(school) :s hmmmm kwou dat ik weer 10 jaar was:d
04 december 2005 21:16
gerjan
ik heb ook geen zin om daar tijd voor te maken
pc's zijn leuker:d
04 december 2005 21:31
keitaro
Hijs te duur, te grof, en te veel. Hij is fantastisch hoor, maarja, 3 cpu's er in, mij te veel van het goede. 512 mb videokaart. Kan in me pc ook. En dan komt nog is dat ik geen xbox fan ben. Geef mij maar de volgende NINTENDO console. Of de gameboy mini. Nintendo is iedere keer met iets aparts gekomen, microsoft heeft altijd dingen gebruikt die al bestonden. (xbox: harddisk, dvd's, nintendo: minidisks met zelfde grote als dvd's, touchscreen in handconsole en zo kunnen we nog wel ff doorgaan.
Als ik hem zu krijgen ben ik blij hoor, maar aanschaffen, zeker niet.
04 december 2005 22:03
greywolf
ik vind eht meer afhangen wat voor type spel je speelt, strategie is gewon voor de pc bv maar heb je de nieuwe call of duty 2 op de 360 wel eens gezien. dan speel ik hem liever daar op dan op de pc
04 december 2005 22:03
keitaro
Niet mee eens. COD2 op pc is veel mooier, beter (handteerbaar) en fijner op pc dan 360. Met een muis kan je veel beter schieten en bewegen dan met een console. En ja xbox 360 super graphics, kwestie van nieuwere kaart kopen dan er voor. De games zijn mooier op de pc met de 7800gtx dan met de GTX versie die in de 360 zit.
04 december 2005 22:05
matthijs3146
nee ik heb er geen en hoef er ook geen ik ben geen console fan, ik heb een GBA gehad en nu een PSP, maar consoles hoef ik niet dat is drie jaar goed en daarna kan je alles weg gooien omdat er een nieuwe versie is, en omdat ik bijna alleen maar shooters speel en strategie spellen is het richten met een muis veel makkelijk dat is ook zo bij COD2
-edit-
duidelijke mening hier, ;)
04 december 2005 22:53
greywolf
keitaro zei op: 04/12/2005 - 22:05[quote]Niet mee eens. COD2 op pc is veel mooier, beter (handteerbaar) en fijner op pc dan 360. Met een muis kan je veel beter schieten en bewegen dan met een console. En ja xbox 360 super graphics, kwestie van nieuwere kaart kopen dan er voor. De games zijn mooier op de pc met de 7800gtx dan met de GTX versie die in de 360 zit.[/quote]