Xbox360? Hartstikke leuk, maar kheb toch zo'n sterk gevoel dat de PS3 beter wordt (ben hoe dan ook geen console gamer) En de Xbox360 heeft een kleine LAG in de demo van CoD2 ;)
05 december 2005 10:55
keitaro
Xbox 260 masaal gecrasht he. Ik las volgens mij op deze site dat nieuws. Nou idd, een schoolgenootje heeft hem 2 dagen, speelde er mee. Boem. Kapot. Ook meteen gecrashd (hij speelde falbe van de xbox in zijn 360, kijken of de graphics beter zouden zijn, nou hij zag niks meer behalve een rookwolkje uit zijn xbox 260 :P ).
05 december 2005 13:29
greywolf
het spel zou ook niet beter worden dan had ik hem ook wel kunnen vertellen. de grafische eigenschappen staan op de cd zelf, de xbox laat het verder alleen zien wat de cd heeft aan grafisch vermogen. maar dat die opgeblazen is is wel kut, meteen terug brengen
05 december 2005 13:31
keitaro
Ja, dat de graphics niet beter worden weet ik ook, maar het voelt en is wel k** dat je dure xbox 360 meteen opblaast...
05 december 2005 13:40
greywolf
ja daar zal iedereen het ook wel mee eens zijn, heb je ook de transistor van de xbox gezien, dat ding is bijna groter dan de xbox zelf
05 december 2005 13:44
keitaro
Geldt ook voor de PS2 netwerk adaptor. heb ik gisteren gekregen van me peetouders. Dat ding vergroot 2 x mijn PS2... qua breete dan, dikte valt het wel mee.
Maar idd, die transistortjes hebben een leuk maatje...
05 december 2005 14:36
deadlock
ik spaar ff door voor een ps3
05 december 2005 14:38
pcfreaky
ik spaar door voor nieuwe pc:D ;)
05 december 2005 15:05
djoey
whaaaah..
k zou maar geen xbox 360 kopen
als je m op zn kant houd of omdraaid ofzo..
sloopt ie je hele cd die er op dat moment inzit :o
k zal ff foto's of filmpje ofzo zoeken..
EDIT:
Crashende xbox360 (gebeurd bij heel veel van die apparaten)
http://www.flickr.com/photos/80491849@N00/
EDIT2:
DVD Drive Unrecognized DVDs should display a message that says the disc is unrecognized, but often doesn?t.
Moving your 360 during gameplay may lead to the scratching of discs.
Playing of console horizontally is not advised and could lead to scratching of discs.
05 december 2005 15:11
pcfreaky
dus pc ;)..lol
ik zelf ben zelf ook niet zo'n fan van consoles ..maar zoals hierboven gemeld crasht een xbox maar kan dit toch ook net zo goed met een pc..de pc bevat in 't ALGMENEEN dezelfde onderdelen alleen dan anders geprogrammeerd toch?
of hoe werkt een console ?
------------------------------------------------------------------------------
edit:
op verschillende sites blijkt dat de xbox360 crasht omdat de voeding lucht uitblaast maar omdat deze ergens op staat kan deze niet goed weg/circuleren